ÚNSS poskytuje sociálne služby v nasledovnom rozsahu a pri týchto opatreniach:
- Odborní pracovníci poskytujú sociálne služby osobne, telefonicky, písomne a elektronicky.
- Sociálne služby sú poskytované ambulantnou a terénnou formou.
- Sociálne služby sú poskytované len individuálnou formou, skupinové aktivity sú naďalej pozastavené.
Pri zhoršení epidemiologickej situácie v súvislosti so šírením vírusu COVID-19 môže dôjsť k obmedzeniu poskytovania spôsobu terénnych a ambulantných služieb podľa aktuálneho COVID automatu. Konkrétne informácie o prípadných obmedzeniach vo Vašom kraji nájdete na webových stránkach našich Krajských stredísk.
Odporúčania pre klientov ÚNSS
- Je potrebné, aby klienti požiadali o sociálnu službu písomne, telefonicky alebo elektronický na nasledujúcich kontaktoch.
- Neváhajte kontaktovať našich pracovníkov v prípade akýchkoľvek problémov súvisiacich so zrakovým postihnutím, či aktuálnou krízovou situáciou súvisiacou s COVID-19.
Požiadavky na klienta pre poskytnutie služby v osobnom kontakte:
- Je potrebné sa vopred objednať na presný čas. Nevyhnutnosť potreby poskytnutia služby v osobnom kontakte vyhodnotí odborný pracovník ÚNSS a dohodne s klientom ďalší postup.
- Podmienkou poskytnutia každej sociálnej služby zo strany klienta/sprevádzajúcej osoby je prekrytie horných dýchacích ciest.
- Do priestorov ÚNSS nie je možné vstúpiť bez prekrytia horných dýchacích ciest respirátorom FFP2 bez výdychového ventilu.
- Klient/sprevádzajúca osoba nesmie vykazovať príznaky ochorenia COVID-19.
- Klient/sprevádzajúca osoba sa pred poskytnutím sociálnej služby musí preukázať negatívnym výsledkom RT – PCR alebo antigénového testu nie starším ako 7 dní (v okresoch zaradených v III. a IV. stupni varovania podľa COVID AUTOMATU).
- Negatívnym výsledkom testu sa nemusia preukázať osoby, na ktoré sa vzťahuje výnimka definovaná v §1 ods.2 písm. c) až m) vo Vyhláške 187 ÚVZ SR zo dňa 16.04.2021 a klienti/sprevádzajúce osoby v okresoch v I. a II. stupni varovania podľa COVID AUTOMATU.
- Pri vstupe do priestorov je nutné použiť dezinfekciu na ruky.
- Klient/sprevádzajúca osoba musí vyplniť záznamový hárok ohľadne možných príznakov ochorenia COVID-19.
Kontakty:
- Tomáš Bako, vedúci KS ÚNSS Bratislava, sociálny pracovník – inštruktor sociálnej rehabilitácie
email: bako@unss.sk
telefón: 0905 477 973 - Silvia Kvetáková, sociálna pracovníčka
email: kvetakova@unss.sk
telefón: 0911 809 528 - Eva Metonová, sociálna poradkyňa – inštruktorka sociálnej rehabilitácie
email: metonova@unss.sk
telefón: 0903 489 139
Poradenské dni v Malackách, Pezinku a v Senci nebudú realizované. V prípade záujmu budú služby do odvolania v týchto okresoch poskytované len terénnou formou.
MY sme tu pre VÁS! Ďakujeme Vám, že dbáte na bezpečnosť a zdravie nielen seba ale aj ostatných!