Od 18.11.2020 na základe Krízového plánu ÚNSS poskytujeme sociálne služby v nasledovnom rozsahu a pri týchto opatreniach:
- Odborní pracovníci poskytujú sociálne služby osobne, telefonicky, písomne a elektronicky.
- Sociálne služby sú poskytované ambulantnou a terénnou formou.
- Sociálne služby sú poskytované len individuálnou formou, skupinové aktivity sú naďalej pozastavené
Požiadavky na klientov ÚNSS:
- Je potrebné sa vopred objednať na presný čas (telefonicky, emailom)
- Do priestorov ÚNSS je možné vstupovať s prekrytím horných dýchacích ciest (rúškom).
- Klient/sprevádzajúca osoba nesmie vykazovať príznaky ochorenia COVID-19.
- Pri vstupe do priestorov je nutné použiť dezinfekciu na ruky.
Klient/sprevádzajúca osoba musí vyplniť záznamový hárok ohľadne možných príznakov ochorenia COVID-19.
Bratislava
Adresa: Krajské stredisko ÚNSS Bratislava, Sekulská 1, Bratislava
Deň: pondelok – piatok
Čas: 8:00 – 16:00
Kontakt:
- Tomáš Bako, tel.: 0905 477 973
- Silvia Kvetáková, tel.: 0911 809 528
- Eva Metonová, tel.: 0903 489 139
Malacky
Adresa: Mestský úrad Malacky, Bernolákova 5188/1A, 2. poschodie miestnosť č. 225
Deň: tretí pondelok v mesiaci
Čas: 8:00 – 12:00
Kontakt:
- Tomáš Bako, tel.: 0905 477 973
- Silvia Kvetáková, tel.: 0911 809 528
Poradenský deň sa v Malackách bez predchádzajúceho objednania neuskutoční.
Poradenské dni v Pezinku a v Senci nebudú realizované až do odvolania. Klienti z týchto okresov sa môžu objednať na poradenský deň do iného mesta, prípadne priamo na Krajské stredisko ÚNSS.